Sunday, August 1, 2010

aku sakit....

Time2 sedey ni br ada mood nk update blog...



It seems that my life is expected to be sooo complicated soon....
Oleh sbb itu, aku jd sakit:

aku sakit bila....'teman tp mesra' aku yg ada matlamat hidup yg sama dgn aku nmpknya dh beralih arah..mmmhhhh, biarlah, bukan aku ada apa2 r/ship pun ngn dia..

aku sakit bila....aku rasa aku dh bersedia nk hidup berdua, tp jodoh aku xsmpai lg...

aku sakit bila.... aku terbygkan bila mak aku dh xde, bapak aku kwen lain & pindah duk skali ngn aku kt umh ni, mmmmhhh, apa aku nk buat? yg membuatkan aku sakit bukan psl bapak aku kwen lain, tp sbb dia pindah blk kt umh yg mak aku buat ni. aku dpt rasakan yg adik beradik aku yg lain akan redha & takkan membantah. BODOH...!! dieorg smua mmg bodoh...ataupun aku keras hati??? ya..mmg hati aku jd keras semenjak dr kecik sbb aku tgk depan mata dr aku kecik smpai aku dewasa perangai bapak aku yg ntah hapa2 tu.

aku sakit bila...aku dh terkantoi ngn kwn baik aku psl blog ni. Dia dh jmpa blog aku & aku harap dia takkan bercerita face to face ngn aku tentang apa yg aku luahkan dlm blog ni...dan aku juga berharap dia xbgtau sesape pun psl blog ni.

aku sakit bila...aku dikelilingi oleh kwn2 yg dh ada bf. dh lama aku xrasa mcm ni, semenjak awl thn ni. 'rasa' itu dtg kembali menjengah hati aku yg dh lama kering. bila kuar outing ramai2, asik gayut bls sms je ngn balak. adoi....

aku sakit bila....aku rasa aku ni sakit jiwa, sakit hati & sakit mental. dlm hati aku penuh dgn dendam & kebencian.

aku sakit bila....aku sunyi. bila aku sunyi aku jd jiwang. bila aku jiwang aku akan jd sedey...

aku sakit bila.... aku asyik terfikir apa kesudahannya hidup aku nie.....

Petikan kata-kata hikmah dari blog Genta Rasa
Antara dua cinta

Apa yang ada jarang disyukuri
Apa yang tiada sering dirisaukan
Nikmat yang dikecap
Baru kan terasa bila hilang
Apa yang diburu timbul rasa jemu
Bila sudah di dalam genggaman


Dunia ibarat air laut
Diminum hanya menambah haus
Nafsu bagaikan fata morgana di padang pasir
Panas yang membahang disangka air
Dunia dan nafsu bagai bayang-bayang
Dilihat ada ditangkap hilang

Tuhan, leraikanlah dunia
Yang mendiam di dalam hati ku
Kerana di situ tidak ku mampu
Mengumpul dua cinta

Hanya cinta Mu yang ku harap tumbuh
Dibajai bangkai dunia yang ku bunuh

No comments:

Post a Comment