Sunday, April 10, 2011

Sahara

Story tentang Sahara & Tina. Quite ok jugakla story ni. Nanu as Sahara mmg xpernah mengecewakan. Sama mcm dia berlakon dalam Haq. Aku suka tgk dia berlakon. Cantik. Yg aku nak story bukan tentang Nanu, tapi pasal situasi ketika dia melawat umah anak2 yatim. Budak2 tu serbu dia panggil 'mama'. Bila aku tgk, rasa mcm something. Let me try utk perhalusi apa sebenarnya rasa itu.

Agak2 if kita curahkan kasih sayang pada budak2 tu, & budak2 balas balik dengan menyayangi kita, mesti best kan. Mesti rasa puas dan seronok. Tetiba rasa teringin nak bina umah anak yatim & berikan dieorg kemewahan dan kasih sayang.

But why tetiba aku rasa that way? Adakah hati aku dah bersedia untuk ada anak? owhhh no...tidak, belum lagi uollsss....Mungkin sbb Nanu yang berlakon kottt...if org lain yg berlakon aku rasa aku tak tersentuh pun dengan scene tu.

Lagu dalam citer Haq. One word to describe...~Cantik~

No comments:

Post a Comment