Tuesday, November 13, 2012

#92 : They're moving on

yeahhhh..
they hv let go on each other
good for both of them
they have no future together
fitz could concentrate loving back his pregnant wife
and liv..she might consider to revive the relationship with her ex-fiance..edison

Liv asked Fitz to let her go...


Fitz finally letting her go..


tp gua rasa lagi 1-2 episode mesti dieorg ni back together, mana boleh hero ngn heroin berpisah tgh2 season
it is so wrong to love someone's husband...but fitz had been living in a dead marriage whattt..okla tu
lagipun story ni fiction je, mestila kita suka tgk hero ngan heroin happy together..
************************************************************
bila gua kaji jenis2 drama/story yg gua suka tgk
gua dpt buat kesimpulan yg gua suka tgk spesis cerita yg ada unsur2 dibawah:
- couple kna matang, xmau budak2 & adik2 punya type
- cinta kna dr dlm hati, boleh nmpk dr lakonan dieorg
- cinta kna terhalang, reason terhalang tu kna best
- bila dh terhalang, both sides kna tunjukkan kesungguhan utk hidup bersama
- bila dh terhalang, tang feeling tu dieorg tak boleh nak tunjuk sgt, cukup dgn renungan mata & body gesture

- w/pun dieorg tak say i love u or i miss u, tp kita dpt rasa yg dieorg sedang merindui antara satu sama lain
- kat situ laaa nnti boleh rasa kesakitan loving someone who u cant be with..

cth cite2 yg ada unsur diatas mcm cite Scandal ni, kalo cite melayu Gelora di hati sara, Sahara, ada lagi 1 cite kat tv1, lupa dah gua apa tajuk..
i can feel it!!
*********
minggu ni 3 hr keje, 2 hr cuti..selang2 pulak tu
letih la mcm ni
biasanya hari isnin je kna amik mood
ni kna hari2 amik mood
mood ni kalo dtg segera tepat2 8.30 pagi takpe
kalo mood dtg lmbt, dh rugi je masa
****************************************
1-2 minggu baru ni ada la sorang dua kwn gua kawin
gua tak pegi pun majlisnya
sebab gua mmg tak suka pegi majlis2 keramaian yang sudah tentunya ramai org
gua juga tak suka nak serah diri untuk gua merasakan kejelesan terhadap pengantin2 itteewww
mak gua selalu sound gua diatas kemalasan gua pegi kenduri kawin
nnti masa gua kawin takde org nk dtg (terngiang2 suara mak gua takutkan gua)
alaaa...takpe, nnti kita kawin buat kat masjid je akad nikah
kenduri buat kecil-kecilan aje jemput saudara mara jiran tetangga, dah ler
tak membazir..tak gitu Tuan Bendahari?
******************************
boring arrgghhh
dah la tak de org yg usha gua
orang yang gua nak usha pun xde
boring btul
kalo ada calon2 yg berpotensi utk diusha oleh gua, seronot skit...
hari2 boleh tgk dia
tgk dia pkai baju apa, tgk dia senyum
tgk dia ketawa..(gatal tak gua)...hahahahahahhaa
lumrah manusia, suka kepada sesuatu yang menarik perhatian dan indah mata memandang
***********************************************************************
dgr lagu satu..



No comments:

Post a Comment