Saturday, October 6, 2012

#91 : I Hate You...I Hate You Too




Scandal season 2... gua telah addicted to this series
hati gua cair tiap2 kali tgk Fitz & Liv
boleh rasa chemistry dieorg seyyy..w/pun dieorg just on the phone
dan hidup gua kembali tak tenang sbb menunggu setiap hr jumaat utk download
grey's jatuh no.2, private practice jatuh no.3

ok...tutup kes Scandal.
Gua nk story plk psl kehidupan..kehidupan berumahtangga...w/pun gua blm mempunyai rumah & tangga
gua sebenarnya dikejutkan dengan berita beberapa pasangan suami isteri yg bercerai pada usia tua...
pasangan2 ni sebenarnya berada dekat dengan lingkungan kehidupan gua
bila suami isteri tu kawen dah lama, smpai ke tua, kita ingat dieorang bahagia
tapi tup tup bercerai
mmmm...perkahwinan ni memerlukan skill yg tinggi...skill perkongsian hidup
alangkan kita duduk sebilik sesama perempuan pun kadang2 boleh gaduh, boleh masam muka
inikan pula nak duduk serumah bersama makhluk Tuhan yang berlainan jantina
kadang-kadang ada juga terasa ingin tahu, apa sebenarnya masalah dieorg
byk membuatkan gua berfikir
perkahwinan ni, once you're in, you have to fight for it

ok...tutup story psl perkahwinan
Gua nk story psl hidup gua plk
kdg2 gua sunyi duduk dlm rumah ni
gua ada berfikir (fikir lagi)
hubungan kami adik beradik jadi tak rapat sebab tak tinggal serumah kot
dah la dulu masa study, semua study jauh2, then keje pun jauh
jumpa pun jarang, setahun maybe 2-3 kali
mmm...gua ada membayangkan
kalau kitaorg semua duk serumah...di rumah ini...sejak dari dulu
mesti tiap2 mlm kitaorg akan lepak depan tv, sembang2, gosip2
mesti hujung minggu kitaorg gilir2 memasak
dan semestinya kitaorg akan jadi lebih mesra
mmmmm....

ok..tutup story psl hidup gua
Gua nk story plk psl.....
dah...xde citer dh kot

Gua nk nonton 80kali lagi miniepisod Scandal ni
i hate you...i hate you too
episod 2 lagi best...just let me go
aarrrgghhhh...menusuk kalbu lakonan dieorg ni..acewahhh..

oktata..

No comments:

Post a Comment